Kawellen

Dag kawellen

Goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte is dat het nog maar 2 maanden vergaderingen zijn, het goede is dat er nog 2 maanden leuke vergaderingen zijn!

Vrijdag 5 april is het weer zo ver… Wij gaan op weekend!!! We verwachten jullie vrijdag om 19u bij de lokalen van Chiro Hombeek met de mooiste verkleedkleren (zie mail voor meer informatie)!:))) Wij kijken er heel hard naar uit!

Op 14 april trekken we met zijn allen naar het provinciaal domein van Kessel-lo. Hier volgt nog een mail over met extra uitleg, maar we weten al wel dat we iets vroeger gaan afspreken. Om 13u45 verwachten we jullie in het provinciaal domein en om 16u45 mogen jullie mama en papa jullie terug ophalen.

Maak je klaar om op 21 april  lekker vuil en vettig te worden, want het iiiiiiiis VETZAKKENVERGADERING! Trek kleren aan die vies mogen worden, aangezien dit heel misschien wel zou kunnen gebeuren.

Hoeraaaa! Op zondag 28 april vieren we de verjaardagen van alle leden. Trek je leukste feestkleren aan, want het word het beste verjaardagsfeestje van het jaar!

Aangezien de zomer bijna voor de deur staat, gaan we er ons alvast op voorbereiden door waterspelletjes te spelen. Aangezien het terug de eerste vergadering van de maand is, spreken we weer af bij de Bosstraat. De vergadering is op 5 mei.

Op zaterdag 11 mei is het jammer genoeg de laatste vergadering. Maar wees niet getreurd, want we gaan met heel de Damiaanscouts op groepsdag naar de Halve Maan, joepieeee! We verzamelen aan het speeltuintje van De Bosstraat om 8u30. Vervolgens keren we terug naar de scoutslokalen om 17u, waar de kamppresentaties zullen plaatsvinden met een bijhorende BBQ. Er volgt nog een mail met alle nodige informatie in zodat je je kan inschrijven.