Givers

Dag Givers!

Zondag 7 april gaan we lekker koken op onze woudloperskeukenvergadering. Deze vergadering zal aan de lokalen doorgaan van 10u tot 13u.

14 april gaan we het water op met heuse zelfgebouwde vlotten. Neem dus allemaal jullie zwemkledij en een handdoek mee want je gaat nat worden vandaag. We spreken af op het normale uur (14u) aan de lokalen.

Zoals aangekondigd gaan we het weekend van 19-21 april op weekend. Hoe, wat en waar lees je binnenkort allemaal in de mail. Tot dan!!

Vandaag, 28 april is de laatste “normale” vergadering van het jaar. Daarom gaan we met zijn allen naar het meer van Rotselaar. Neem dus allemaal jullie zwemkleren mee en vergeet niet om met de fiets te komen. We verwachten jullie allemaal om 14u aan de lokalen en vertrekken allemaal samen.

Zaterdag 4 mei staat het laatste giverevenement van het jaar op de planning. Om 10u beginnen we alles op te bouwen voor het spikeball toernooi. Jullie krijgen binnenkort de nodige info via mail dus hou zeker de mailbox in de gaten.

Op 11 mei is het groepsdag. Zoals elk jaar gaan we dan met de hele scouts een groot spel spelen op verplaatsing. Dit jaar gaan we naar de Halve Maan! We verzamelen aan het speeltuintje van De Bosstraat om 8:30u. Vervolgens keren we terug naar de scoutslokalen om 17:00u. We sluiten de avond af met onze 2de kampvoorstelling en een lekkere BBQ. Verdere info wordt binnenkort meegedeeld via mail. We hebben er al veel zin in! Hopelijk jullie ook.

De Giverleiding.

Nathalie, Jules, Nils, Wout, Ward, Sam en Jan