Jonggivers

31/03: Beste jonggivers, wie van jullie lust er graag chocolade? Dan is dit voor jullie het geschikte moment! De paashaas is gekomen en verwacht dat jullie al de eitjes rapen. Hebben jullie er zin in? Wij alleszins wel! Let goed op, vandaag gaat de vergadering uitzonderlijk door van 9u- 10u 30.

7/04: De zon is weer in het land en dat betekent genieten! De jonggivers gaan met z’n allen op uitstap naar het meer, voor leuke strandspelletjes en eventueel zwemmen. Zwemkledij en handdoek zijn dan zeker slim om mee te nemen. We spreken om 14 u af aan de lokalen en vertrekken vandaar samen met de fiets. Tot dan!

14/04 : Voetbal, trefbal, zombiebal… noem maar op. Deze dagen is weggelegd voor bal- en pleinsporten. We maken er een samen een toffe, sportieve dag van. Zoals gewoonlijk worden jullie om 14 u verwacht aan de scoutslokalen.

21/04: Beste jonggivers, wie van jullie is niet bang om zich vuil te maken? Eieren, bloem en zulke zaken zal zeker aanwezig zijn in onze jaarlijkse vettige vergadering. Doe zeker kledij aan die vuil mag worden. Wij kijken er erg naar uit, jullie ook? We zien jullie om 14 u aan de lokalen.

28/04: Vandaag gaan we met z’n allen op groot avontuur, het is weer tijd voor een leuk stadsspel. De leiding organiseert  een leuk spel in de stad dus zeker allemaal komen! Een fiets is erg belangrijk voor deze vergadering. En zoals altijd worden jullie om 14 u verwacht. Tot dan!

5/05: Beste jonggivers, vandaag mogen jullie aan de leiding enkele skills laten zien op deze zondagse vlottenvergadering. Wie van jullie heeft het inzicht om een stevig vlot te bouwen, wie van jullie heeft de moed dit vlot te bevaren? Vergeet zeker geen fiets, zwemkledij en handdoek. We zien jullie hopelijk tot dan!

11/05: Op zaterdag 11 mei is het jammer genoeg de laatste vergadering. Maar wees niet getreurd, want we gaan met heel de Damiaanscouts op groepsdag naar de halve maan! Joepieeee We verzamelen aan het speeltuintje van De Bosstraat om 8:30u. Vervolgens keren we terug naar de scoutslokalen om 17:00u, waar de kamppresentaties zullen plaatsvinden met een bijhorende BBQ. Er volgt nog een mail met alle nodige informatie in zodat je je kan inschrijven.