Kawellen

Heeey beste Kawellen! We hebben weer 2 maanden vol pret voor jullie klaarstaan…

Op 4 februari gaan we jullie allemaal in de watten leggen, want dan is het iedereen is jarig! Het is groepsopening, dus om 14u bij de Bosstraat. Kleed je aan in je beste feestkleren, want vandaag is jullie dag.

Vandaag is het 11 februari oftewel bijna Valentijn. Maar vandaag gaan wij het een beetje anders aanpakken, het is namelijk anti-Valentijn vergadering. Ben je Valentijn ook zo beu, kom dan zeker af (en ook al ben je het niet beu, mag je nog steeds afkomen 😊). Om 14u bij het speeltuintje.

Op 18 februari is het eierenvergadering. De naam zegt misschien niet zo veel, maar 1 ding kan je zeker weten: Het is met eieren! Zoals altijd spreken we om 14u af aan het speeltuintje.

Op 25 februari gaan we ons amuseren met de allerleukste pleinspelenZorg maar dat jullie met veel energie om 14u bij het speeltuintje staan, want dat zal je zeker nodig hebben deze vergadering. Na een namiddag vol spelplezier mogen jullie terug worden opgehaald aan het speeltuintje om 17u.

Op 3 maart is het weeral tijd voor onze jaarlijkse leidingwissel. Jullie gaan ons dus een dagje moeten missen .. Maaaaaar, gelukkig komt er nieuwe, bijna net zo leuke leiding in de plaats. We verwachten jullie op om 14u bij het speeltuintje.

10 maart is het één van de allerleukste vergaderingen van het jaar: techniekenvergadering! We zullen ons bezig houden met vuur maken, leren sjorren en nog veel meer coole dingen. We verwachten jullie om 14u aan het speeltuintje. Nadat technieken voor jullie geen geheimen meer hebben, mogen jullie ook hier weer opgehaald worden om 17u.

Joepie!!! Het is eindelijk tijd voor ons tweede scoutsweekend! Zorg maar dat jullie allemaal meekunnen, want zoals iedereen weet is dit altijd suuuper tof. Hou 15 tot 17 maart dus zeker vrij. Verdere informatie over het thema, de locatie… volgt nog via mail.

Op 24 maart zullen jullie ons moeten missen, want wij zijn dan op leidingsweekend. Het is dus geen scouts.

31 maart is de Paashaas hopelijk langs geweest, dus mogen jullie allemaal komen zoeken naar eitjes! Deze vergadering houden we van 10u tot 11u30. We verzamelen zoals gewoonlijk aan het speeltuintje van de Bosstraat

Dat was het dan weer voor februari en maart. Hopelijk kijken jullie er even hard naar uit als wij!

Groetjes van jullie leiding XXX