Givers

Dag allerliefste givers!!

Zondag 4 februari houden we de vergadering der vergaderingen. Jullie hebben geluk want een groot deel van jullie normale leidingsploeg is op skivakantie dus dat betekent dat de vergadering van vandaag geleid wordt door enkele nieuwe oude gezichten. Amusement verzekerd! Afspraak om 14u aan de scoutslokalen.

Op zondag 11 februari hebben jullie geluk want een groot deel van jullie normale leidingsploeg is net terug van skivakantie dus dat betekent dat het tijd is voor après-ski! De hele namiddag vette schijven zoals Anton aus Tirol en Niki Lauda. Allemaal komen is dus de boodschap. We zien jullie om 14 uur aan de lokalen.

Op zondag 18 februari gaan we met z'n allen afval rapen. We zorgen ervoor dat onze buurt er weer wat properder bij ligt en daarbovenop verzamelen we ook een aardig centje om ons buitenlands kamp te kunnen financieren. Jullie worden om 14u aan het speeltuintje tegenover de Bosstraat verwacht.

Op zaterdag 24 februari organiseren we voor de eerste keer een kampvoorstelling waarin we de belangrijkste dingen over het buitenlands kamp van deze zomer zullen meegeven. Jullie zijn allemaal samen met jullie ouders welkom om 20u aan de scoutslokalen om te ontdekken wat voor leuke dingen we allemaal gaan doen.

Zondag 25 februari is het weer tijd voor de techniekenvergadering! Weten jullie wat een polypedestra is, kunnen jullie nog sjorren en maken jullie een vuurtje alsof het niets is? We ontdekken het samen om 14u aan onze scoutslokalen.

Op zondag 3 maart zullen jullie de allerleukste leidingsploeg van het hele kabouterbos moeten missen. Het is namelijk weer tijd voor de jaarlijkse leidingswissel. Voor een namiddagje vol plezier kom dan om 14 uur naar hier (groepsopening aan GC De Bosstraat)

‘Hoe vettiger, hoe prettiger’ is op zondag 10 maart het motto. Je raadt het al, vandaag houden we vettige spelen. Van een moddergevecht tot glijden door glibberige parcours, het is allemaal mogelijk. Vergeet dus zeker niet om oude kledij aan te doen!

Op zaterdag 16 maart organiseren we de Giverquiz! Omdat er dit jaar geen jins zijn, nemen de givers het graag over. We verwachten iedereen om overdag, enkel in de namiddag hoogstwaarschijnlijk, mee te komen opbouwen en ook s’avonds op de quiz zelf om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Wij hebben er alvast zin in, hopelijk jullie ook! Het exacte uur van afspreken wordt bij tijd en stond meegedeeld.

In het weekend van 22-24 maart is er geen vergadering op zondag! De leidingsploeg trekt op leidingsweekend zodat wij eens voor één weekend niet te maken hebben met ambetante leden. Volgende week zijn we er weer met meer leuke activiteiten.

Zou de paashaas ook dit jaar geweest zijn??? We ontdekken het samen op zondag 31 maart van 14u tot 15u30!

Voila, dat was het dan voor de komende 2 maanden!

DE ALLERLIEFSTE GROETJES VAN JULLIE GIVERLEIDING XXX

Nathalie, Jules, Nils, Wout, Ward, Sam en Jan